حسین شمقدری با انتشار این ویدئو نوشت: این صحنه از مستند انقلاب جنسی۲ رو اونایی که دیده باشن قطعا‌‌‌‌‌‌‌‌! یادشونه که آقای دلاوری یک پلاتو درباره برهنه شدن تدریجی زن در غرب می گفت. این پلاتو رو در موزه لوور روبروی تابلوی پیشگو اثر کاراواجو گرفتیم، علتش هم این بود که نقاشی مربوط به دوره ای می شه که زن غربی لباسهای خیلی باحیایی می پوشیده، حالا اصلا اینا رو برا چی میگم؟ می خواستم از تابلو اینسرتی بگیرم که دوربین رو به تابلو نزدیک کردم صدای آژیر فضای سالن موزه لوور رو پر کرد، متوجه نشدم که به خاطر من بود، بعد که یکی از مامورها اومد و بچه ها گفتن بیا عقب، قضیه رو فهمیدم و دوربین رو فاصله دادم و به کار خودم ادامه دادم! آقای مددی خطاب به من می گه 'اعتماد به سقفش هم خوبه ها'. مساله اینجاست. تجربه تصویربرداری در اماکن عمومی اغلب کشورهای خارجی، اعتماد به سقف! رو بالا می بره جوری که وقتی کل سالن لوور برای تو داره آژیر می زنه به خودت حق می دی تصویربرداریت رو ادامه بدی و فقط فاصله ات رو از تابلو حفظ کنی. در نظر داشته باشید که ما هیچ گونه مجوز تصویربرداری ای نداشتیم! پ.ن۱: این فقط مختص کشورهای اروپایی نمی شه، تجربه روسیه و چین هم شبیه به همینه و انگار فقط ایرانه که وقتی داری دوربین حمل می کنی انگار اسلحه دستته و هر آن باید احتمال بدی یکی مچتو بگیره! پ.ن۲: انقلاب جنسی۳ به زودی تصویر از اصغر خمسه