دیجیاتو/ تقریباً شش سال پیش بود که نخستین تریلر از نسخه دنباله سری بازی Prey به نمایش درآمد و همه چیز خارق العاده به نظر می رسد. بازی قرار بود ضمن دنبال کردن داستان اولین نسخه، نیم نگاهی به سبک «جایزه بگیری» در گیم پلی داشته باشد و از لحاظ بصری هم، Prey 2 به مراتب از زمان خودش جلوتر بود. اما این بازی کنسل شد و بتسدا اعلام کرد تا زمانی که دنباله ای درخور برای Prey ساخته نشود، مجدداً به سراغش نمی رود. حالا مجدداً یک Prey دیگر از راه رسیده؛ عنوانی که با حفظ نسبی ماهیت جهان این بازی، لقب «ریبوت» را یدک می کشد و شاید آغازی باشد بر تولد فرنچایزی تازه از خاکستر نسخه های قبلی. Prey امروزی با Prey 2 تفاوت های فاحش دارد؛ ساخت آن به استودیوی Arkane سپرده شده، دنیایی سیاه و وحشت آور را به تصویر می کشد و البته به مراتب جاه طلبانه تر از سابق است. اما آیا این تفاوت ها می توانند Prey را از فرنچایزی متوسط به فرنچایزی عالی تبدیل کنند؟ یا اینکه یکبار دیگر شاهد فرصت سوزی در صنعت بازی هستیم و Prey در بهترین حالت پا را از عنوانی که شاید ارزش یک بار تجربه کردن را داشته و سپس به دست فراموشی سپرده شود نگذاش