کلیک/ انویدیا فیلم جدیدی را از نحوه عملکرد فناوری ابداعی GameWorks Flow خود منتشر کرده است. این فناوری می تواند احتراق سیالات، آتش و دود را به صورت مسحور کننده ای شبیه سازی کند. سال گذشته شرکت انویدیا طی “کنفرانس توسعه دهندگان بازی” از دو فناوری جدید به همراه GameWorks SDK 3.1 رونمایی نمود. یکی از این فناوری ها GameWorks Flow است. نسخه آزمایشی و بتا ۱٫۰ فناوری GameWorks Flow انویدیا اواخر همان سال منتشر شد و اکنون این شرکت به دنبال یکپارچه سازی آن با Unreal Engine 4 در آینده ای نزدیک است. البته انویدیا هنوز هم روی افزایش قابلیت های این فناوری در حال کار کردن است و می خواهد آن را در شکل فعلی اش به نمایش بکشد. به همین جهت، این شرکت تولید کننده تراشه های گرافیکی، دموی جدیدی از این فناوری را تحت DirectX 12 منتشر نموده است. فناوری GameWorks Flow انویدیا، یک الگوریتم محاسباتی دینامیک سیالات بوده که می تواند مواد سوزانی همچون آتش و دود را شبیه سازی و رندر کند. شما در فیلم زیر می توانید پیاده سازی این فناوری را تحت DirectX 12 مشاهده کنید. در این دمو احتراق گاز به نمایش در آمده و ش